برند

تو اینستاگرام می تونید با فیلترها و افکت ها یه عکس ساده رو تغییر بدید، با هشتگ هاش کاربرها می تونن عکس های یه موضوع خاص رو ببینن، و شرکت ها هم میتونن تبلیغاتشونو در یه سطح شخصی تر انجام بدن.
 از سلفی گرف هاتون ظاهر طبیعی تری داشته باشن جواب بهتری از مردم میگیرید. اما اگه شبیه تبلیغ به نظر بیاد نمی تونه مردمو به سایتتون بکشونه.
 ببینید برندتون از نظر ظاهری اصلا جذابیتی داره یا نه، اگه نداره با یه کار خلاقانه تو عکساتون جذابش کنید. تو پروفایلتون اطلاعات شرکت رو بدید تا تبلیغ بشه. و یه عکس هم از خودتون بذارید. البته به جاش می تونید لوگوی برندتونو بذارید. هرکاری می کنید فقط یادتون نره از پروفایل به سایتتون هم لینک بدید. چون اگه کاربرای اینستاگرام از مطالبتون خوششون بیاد احتمالا بیان سایتتونم ببینن.

مدیریت ارسال

مهم نیست رو چه سایتی دارید کار می کنید، بهر حال اسپم نکنید. وقتی از اینستاگرام استفاده می کنید یادتون باشه که پست هاتون تکراری نباشن. اگه چپ و راست از عکس های اینترنت کپی کنید دیگه توجه مردم رو از دست میدید.
 به جای اینکه بخواهید به زور تو اینستاگرام برندتونو مطرح کنید، سعی کنید طبق یه زمان بندی مشخص و منظم عکس آپلود کنید. اینطوری تو زمان مدیریتتون هم صرفه جویی میشه. عکس هایی که میذارید باید خصوصیات برندتون رو درست جلوه بدن طوری که جلب توجه کنه. و اگه آهسته و پیوصت عکس های با کیفیت بگیرید و پروفایلتون پره عکس های مختلف نمیشه.

یکی از راحت ترین راههای افزایش حضورتون تو اینستاگرام اینه که مسابقه عکاسی برگزار کنید و از شرکت کننده ها بخواهید از محصولات شما عکس بگیرن. اینطوری نه تنها بدون هزینه تبلیغات راه میندازید، بلکه با فالوئرهاتون هم ارتباط برقرار کردید.

اگه از یه هشتگ خاص استفاده کنید، فالوئرهاتون چند هفته زودتر می تونن از جریان مسابقه باخبر بشن. هر کسی که تو مسابقه شرکت می کنه داره با هشتگی که رو عکسهاش میذاره برندتونو تبلیغ می کنه.
 برای اینکه تعداد شرکت کننده هارو بیشتر کنید یه جایزه با ارزش برای برنده در نظر بگیرید. اینطوری با یکم بذل و بخشش در عوض فالوئرهاتون بیشتر از قبل میشه. وقتی شرکت کننده ها عکساشونو با هشتگی که مشخص کردید آپلود می کنن، فالوئرهاشونم برند شمارو می بینن و شاید بخوان شرکت کنن.
 عملا یه تبلیغ رایگان و یه راه سرگرم کنندست تا خودتونم با اهداف تجاریتون درگیر بشید.

مخاطب رو درگیر کنید

با رقابت های سرگرم کننده و عکس های کیفی می تونید مخاطب رو طوری درگیر کنید که فیسبوک نمی تونه. برای خیلی ها اینستاگرام یه جایی برای به اشتراک گذاری خاطرات و فوران خلاقیته.
 اگه یه برند یا محصول دوست داشتنی دارید و می خواهید بیشترین بهره رو از ایستگرام ببرید به نظرات جواب بدید و با فالوئرهاتون همراه بشید. از هشتگ هاتون مثل کلیدواژه های سایت استفاده کنید. مثلا از عبارت هایی که برندتون رو توصیف می کنن استفاده کنید. مطالب جالب همیشه تو رسانه های اجتماعی جواب میدن اما اگه محصولات خوش عکسی دارید اینستاگرام همون جاییه که باید باشید.